Dynamická automatická cenotvorba
ušetříte
4 h/den

průměrně ušetříte
30 tis./měsíc
až 1
specialistu
Klidně Vám ušetří i půl zdatného pracanta.
Když e-shop vyroste nad určitou velikost, je manuální cenotvorba naprosto neefektivní. Věnujte energii rozvoji svého byznysu a každodenní cenové mini-bitvy u tisíců položek nechte na Conviu.
Přecenit všechny položky, které prodáváte, třeba i několikrát denně? V kamenné prodejně nemyslitelné, v internetovém obchodě klidně. Jenže jaká je ta správná cena? Conviu vám s tím pomůže. Tedy pomůže... Většinu práce udělá za vás. Vy jen na začátku zvolíte strategii a nastavíte pravidla. Pak už jen sledujete marži a zisk, podle potřeby pravidla ladíte. Máte při tom klid a jistotu, že vám nikde nic neutíká.
Ve výpočtech Conviu vychází nejčastěji z nákupní ceny bez DPH a z prodejních cen konkurence. Vycházet ale může z jakýchkoliv dat, třeba i z vašich aktuálních prodejních cen. Může (a nemusí) brát v potaz i cenu dopravy.
Koho chcete porazit (a koho ne)
Na začátku je dobré si ujasnit, s kým se chcete na cenovém bojišti utkat. Kdo je tedy vaše konkurence? Možná jsou to všichni prodejci, ale možná vás budou zajímat jen ti s certifikátem "Ověřeno", s určitým počtem recenzí, nebo ti, co mají aktuálně zboží skladem.
V Conviu si můžete klidně naklikat i konkrétní e-shopy, se kterými chcete držet krok, nebo naopak zadat obchody, které chcete v konkurenčním boji ignorovat. A to na úrovni celého svého e-shopu, pro jednotlivé kategorie, značky,... nebo dokonce i konkrétní produkty.
Strategie cenového boje
Když víte, s kým bojujete, je na řadě zvolit to správnou strategii:
- Cena podle pořadí - když chcete být právě třetí ze všech prodejců, nebo první (nejlevnější) z těch, co mají zboží skladem.
- Cena podle zvoleného konkurenta - když chcete být vždy o 1 Kč nebo o 3 % levnější než zvolený konkurent.
- Cena podle konkurence - když chcete mít cenu na průměru či mediánu cen konkurence, případně když chcete k ceně konkurence přidat obchodní přirážku.
- Maximalizace marže - když chcete co nejvyšší marži, a tedy i provozní zisk, cena se nastaví podle cen konkurence, vašich nákupních cen a elasticity poptávky.
- Maximalizace obratu - když chcete být agresivní a získat větší podíl na trhu, potřebujete k tomu i odpovídající ceny. Conviu pohlídá i to, abyste neprodávali zbytečně levně, a nepřicházeli tak o zisk.
Jinou zvolíte pro svoje top produkty a jinou pro longtail. Když si budete chtít s cenotvorbou opravdu vyhrát, můžete si nastavit odlišnou strategii pro jednotlivé značky, kategorie, segmenty, výrobce, cenové rozsahy, hladiny marže nebo i pro libovolnou skupinu produktů označenou vlastním štítkem.
Přehled o dění na bojišti
Souhrnný přehled výsledků cenotvorby za libovolné období si můžete kdykoli stáhnout na záložce Statistiky. Uvidíte mimo jiné, jak aktivně jste své produkty přeceňovali a jak se vyvíjela jejich marže. Když chcete jít u konkrétních položek do hloubky, přesunete se na záložku Produkty, kde najdete přehled cen konkurence, historii přeceňování i vývoj cen v grafech. Takhle si můžete projít třeba nedávno přeceněné položky nebo produkty s nejvyšší či nejnižší marží.
Jsme partneři








Ukázka automatické cenotvorby
Přecenit všechny položky, které prodáváte, třeba i několikrát denně? V kamenné prodejně nemyslitelné, v internetovém obchodě klidně. Jenže jaká je ta <strong>správná cena</strong>? Conviu vám s tím pomůže. Tedy pomůže... Většinu práce udělá za vás. Vy jen na začátku <strong>zvolíte strategii a nastavíte pravidla</strong>. Pak už jen sledujete marži a zisk, podle potřeby pravidla ladíte. Máte při tom klid a jistotu, že vám nikde nic neutíká.
Často kladené dotazy
Jak často mohu cenotvorbu přepočítávat?
Umí Conviu při cenotvorbě zohlednit Top produkty?
Co potřebuji mít k dispozici, abych mohl nastavit cenotvorbu?
Lze sledovat historický vývoj prodejní ceny?
Mohu nastavit přecenění dle ceny konkurence?
Recenze na Conviu
Nástroj Conviu Vám pomáhá šetřit Váš čas i finance.

Jaký objem dat již modul zpracoval?
přes
191 GB
přes 72
milionů
přes 56
milionů
Dynamická automatická cenotvorba
Platíte jen za moduly, které využíváte.
Heureka má své API zpoplatněné fixním ceníkem viz. Heureka API ceník. Conviu z tohoto poplatku nemá žádnou provizi a je pouze zprostředkovatelem. Pokud chcete Heureka API na Conviu využívat, tak není potřeba platit celý tarif (podle ceníku Heureky). Conviu Vám rozpočítá pouze reálně využitý počet volání API.
Pokud máte vlastní Heureka API klíč, tak Vám nebude poplatek za Heureka API účtován.
Zboží API je zdarma.
Jaké jsou výhody používání aplikace Conviu
-
Jsme jedno ucho
Nasloucháme a jsme otevřeni změnám. Vývoj přizpůsobujeme potřebám trhu a zákazníků.
-
Vezmeme vás pod křídla
Starají se o vás specialisti, ne operátoři. S naší pomocnou rukou počítejte.
-
10 vychytávek pod 1 střechou
Komplexní využití dat - 10 nástrojů pro výdělečnější e-shop na jednom místě
Naše vychytávky
Úpravy XML a CSV feedů
Zjistit víceMonitoring cen konkurence a top produktů
Zjistit víceDynamická automatická cenotvorba
Zjistit vícePárování produktů s Heurékou
Zjistit víceNapojení dodavatelských feedů
Zjistit víceBidding pro srovnávače
Zjistit víceAutomatický překladač
Zjistit víceObrázkový editor
Zjistit víceNapojení na marketplaces
Zjistit víceNaši spokojení klienti
a spousty dalších...