Články a informace

4 metriky pro vyhodnocování kampaní zbožových srovnávačů

Ivana Broklová
7 minut čtení
07.11.2019

Investování do marketingu vám může přinést značný přínos, ale zpravidla jen tehdy, pokud si nastavíte metriky, podle kterých pak budete moci hodnotit ziskovost či ztrátovost vložených financí. Naslepo se totiž vyhodnocuje velmi špatně, a tak jsme si pro vás připravili 4 z nich. Pomohou vám s vyhodnocováním kampaní tak, aby vaše návratnost financí byla co možná nejvyšší.

Pro koho je Conviu určené?

Majitel e-shopu

Pro vás je Conviu stvořené. Ne jako. Doopravdy. Jedním nástrojem za rozumnou měsíční cenu pokryjete agendy, na které byste jinak potřebovali minimálně 3 různé nástroje… a půl programátora k tomu.

Marketingová agentura

Spravovat feedy, srovnávače a ceny pro více klientů nebylo nikdy tak snadné a rychlé. Conviu ocení větší agentury, ale i ty jednočlenné (freelanceři). Cena vychází dobře pro všechny.

Dodavatel / Výrobce

Vymýšlejí si vaši odběratelé, co má být ve zbožovém feedu? Ukončete nekonečné diskuse a naservírujte jim data tak, jak si přejí. Využijete i monitoring cen konkurence a propracovaný systém alertů.